Náctiletá Lana má po krk ospalého města i své matky a její krachující kavárny na pláži. Všechno by mohl změnit mladý novinář a zpráva, že poblíž města žije mořská víla. Snímek plný poetických obrazů mořského pobřeží navozuje zážitek dospívání, kdy člověk kypí vzdorem a zároveň je velmi zranitelný.
Příběh o dospívání z chudého izraelského letoviska Kirjat Jam. Pro náctiletou Lanu je život v krachující plážové kavárně její matky šedý jako obzor nad mořem, jako písek pláže. Touží utéct do Tel Avivu, ale místo toho musí hlídat malou Tamar. Ospalá atmosféra města se zcela změní, když moře Laně k nohám vyvrhne pohledného novináře. Článkem o mořské víle, který vydá kvůli Laně, probudí ve městě nový život. Může to Laně a její matce dát naději na lepší existenci? Snímek plný poetických obrazů v tlumených barvách mořského pobřeží sugestivně rekonstruuje zážitek dospívání, kdy člověk kypí vzdorem a naštvaností a zároveň je velmi zranitelný.