Zkouška
Pokud Rožín úspěšně nesloží přijímací zkoušky na univerzitu, musí podstoupit domluvený sňatek. V opačném případě je svobodná. Pro Rožíninu starší sestru Šilan, která sama trpí v manželství s despotickým manželem, je sestřin neúspěch u zkoušek nemyslitelný, a tak se mu ze všech sil snaží zabránit. Za žádnou cenu nechce dopustit, aby sestru potkal stejný osud jako ji. Každý dobře míněný krok ale přináší jen další problémy… Drama režiséra Shawkata Amina Korkiho, zasazené do válkou zničeného iráckého Kurdistánu, odvážně zkoumá v blízkovýchodní kinematografii záměrně opomíjené téma ženských práv, a to nejen na vzdělání, ale i na rozhodování o vlastním životě.