Smolný pich aneb Pitomý porno
Když se na internetu objeví domácí video, kde se Emi, uznávaná učitelka prestižního gymnázia, oddává sexu se svým manželem, její reputace se ocitne v ohrožení. O osudu její kariéry má rozhodnout schůze rodičovského sdružení. Kousavá trojdílná satira Radu Judeho reflektuje každodenní frustrace, předsudky a bezbřehé pokrytectví současné společnosti.
Když se na internetu objeví domácí video, kde se Emi, uznávaná učitelka střední školy, oddává sexu se svým manželem, její reputace se ocitne v ohrožení. O osudu její kariéry má rozhodnout schůze rodičovského sdružení. Snímek jednoho z nejvýraznějších rumunských režisérů je kousavou trojdílnou satirou, která získala hlavní cenu na letošním Berlinale. Nechybí v ní takřka dokumentaristické zachycení Eminy cesty na schůzi, postmoderní expozice nejpalčivějších společenských témat ani velkolepé finále, během něhož vyplavou na povrch každodenní frustrace, předsudky a bezbřehé pokrytectví rodičů studentů. Film je přístupný od 18 let.