Léto 1993
Poté, co šestileté Fridě náhle zemřou rodiče, je nucena odstěhovat se z rušné Barcelony za tetou a strýcem na katalánský venkov, kde čas i způsob života plynou pomaleji. Dívka se s neznámým prostředím, novými členy rodiny i vlastními, dříve nepoznanými pocity vyrovnává po svém, kdy útěk mnohdy působí jako nejjednodušší řešení.
Poté, co šestileté Fridě zemřou rodiče, je nucena odstěhovat se z rušné Barcelony za tetou a strýcem na katalánský venkov, kde čas i způsob života plynou pomaleji. Dívka se s neznámým prostředím, novými členy rodiny i vlastními, dříve nepoznanými pocity vyrovnává po svém, kdy útěk mnohdy působí jako nejjednodušší řešení. Křehký autobiografický debut katalánské režisérky Carly Simón vykresluje složitý proces smiřování se s náhlými životními změnami a současně budování vzájemné důvěry, což bývá náročnou zkouškou nejen pro dospělého, ale zejména pro citlivou duši dítěte.